Замовити готову роботу>>>
КУРСОВІ роботи на ukr-student.narod.ru:
*Мова написання: українська або англійська . *Шрифт: Times New Roman, 14, не розріджений (звичайний). *Міжстрочний інтервал: полуторний.
*Поля: верхнє, нижнє – 2см., ліворуч – 3см., праворуч – 1см. *Титульний лист – порожній лист. *Нумерація сторінок: з першої, на титульній сторінці номер не проставляється. *Формат посилання на джерела літератури: у квадратних дужках, із вказівкою номера джерела літератури зі списку літератури й сторінки в цьому джерелі (напр.[1:51]) *Вид матеріалу: ТЕОРІЯ + ПРАКТИКА.
Види тарифів для оплати готових робіт >>>
Реквізити для оплати готових робіт>>>
Контакти>>>

ДЕТАЛЬНЕ ОПИСАННЯ РОБОТИ

Код роботи за тарифом "Миттєвий"
Предмет
Тема роботи
Кіл-ть сторін.
Зміст
Дата надходження до сайту Ціна за тарифом "Миттєвий"

2006

Англійська філологія: стилістика

Стилістичні особливості рекламних текстів (на матеріалі рекламних текстів англомовної преси)

27

ВСТУП ....................................................................................................... 3

1. РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ: ПОНЯТТЯ, СТРУКТУРА ТА ФУНКЦІЇ...... 5

2. ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ТА ПРАГМАТИЧНОЇ ФУНКЦІЙ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ........................................................ 7

2.1. Заголовок як аргументативний компонент рекламного дискурсу...7

2.2. Реалізація прагматичної функції рекламних текстів засобами використання стилістичних прийомів .................................................. 16

ВИСНОВОК ............................................................................................ 24

ЛІТЕРАТУРА (23джерела)........................................................................... 26

 

7.04.08

137 грн.

ВСТУП

Курсова робота присвячена дослідженню проблем стилістичних особливостей рекламних текстів.

Термін „реклама” походить від латинського слова „reklamare” – „кричати”, „повідомляти” [2:302] .

У сучасному розумінні тексти реклами представляють собою інформацію про фізичних або юридичних осіб, про товари, ідеї та починання, які призначені для широкого кола реципієнтів і має на меті формувати або підтримувати інтерес до цих фізичних, юридичних осіб, товарів, ідей та починань та сприяти їх реалізації [21:14-16].

Кожного дня в інформаційному просторі з ¢ являється все нова і нова реклама. Компанії просувають свої товари на ринки різних країн, роблячи це за допомогою рекламного дискурсу, мета якого не лише проінформувати адресата про товар, але й примусити його купити. Цей процес відбувається за допомогою логічної або емоційної аргументації, які поєднує в собі рекламний дискурс. Рекламний дискурс охоплює різні сфери діяльності людини, логічна аргументація в ньому апелює до системи цінностей і разом з емоційною аргументацією здійснюють вплив на адресата; цим і пояснюється актуальністьцієї роботи.

Об’єктом дослідження є рекламний текст як один із жанрів медіа дискурсу.

Предметом дослідження є виявлення стилістичних особливостей текстів реклами та їх реалізація в процесі комунікації; їх функція в прагматичному компоненті рекламного дискурсу.

Метою цієї роботи є аналіз рекламних статей газетного дискурсу в плані його функціональної домінанти, завдяки якій відбувається вплив на адресата.

Досягнення цієї мети здійснюється шляхом реалізації наступних завдань:

  • розглянути структуру рекламного тексту і виявити його головний компонент.
  • виявити стилістичні особливості текстів реклами, які розглядаються.
  • аналіз стилістичних особливостей.
  • визначити роль стилістичних особливостей в комунікативній та прагматичній функціях рекламного дискурсу.

Матеріал дослідження :

  • зміст посібників й газетних статей, що досліджують питання реклами (зокрема текстів реклами),
  • зміст рекламних текстів англомовної преси.

Гіпотеза дослідження – реклама в пресі виступає у вигляді друкованого тексту (з графічним та поліграфічним оформленням), головною метою котрого є реалізація логічної та прагматичної функції засобами різноманітних стилістичних прийомів.

Структура курсової роботи . Курсова складається із вступу, двох розділів та списку використаної літератури, який нараховує 2 3 джерела, у тому числі 10 англійською мовою.

У вступі обґрунтовано актуальність теми дослідження курсової роботи, визначено її мету й завдання, вказано об'єкт і предмет дослідження, сформульовано гіпотезу.

У першому розділі розкрито проблеми поняття, структури та функцій рекламного тексту.

У другому розділі висвітлені вихідні теоретичні положення щодо ролі заголовка як агрументативного компонента рекламного дискурсу та реалізації прагматичної функції рекламних текстів, а також проведено стилістичний аналіз рекламних текстів англомовної преси.

Висновки відбивають основні результати проведеного дослідження.

Hosted by uCoz