Замовити готову роботу>>> | КУРСОВІ роботи на ukr-student.narod.ru: |
*Мова написання: українська або англійська . *Шрифт: Times New Roman, 14, не розріджений (звичайний). *Міжстрочний інтервал: полуторний. *Поля: верхнє, нижнє – 2см., ліворуч – 3см., праворуч – 1см. *Титульний лист – порожній лист. *Нумерація сторінок: з першої, на титульній сторінці номер не проставляється. *Формат посилання на джерела літератури: у квадратних дужках, із вказівкою номера джерела літератури зі списку літератури й сторінки в цьому джерелі (напр.[1:51]) *Вид матеріалу: ТЕОРІЯ + ПРАКТИКА. |
|
Види тарифів для оплати готових робіт >>> | |
Реквізити для оплати готових робіт>>> | |
Контакти>>> |
ДЕТАЛЬНЕ ОПИСАННЯ РОБОТИ
Код роботи за тарифом "Миттєвий" |
Предмет |
Тема роботи |
Кіл-ть сторін. | Зміст |
Дата надходження до сайту | Ціна за тарифом "Миттєвий" |
2006 |
Англійська філологія: стилістика |
Стилістичні особливості рекламних текстів (на матеріалі рекламних текстів англомовної преси) |
27 |
ВСТУП ....................................................................................................... 3 1. РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ: ПОНЯТТЯ, СТРУКТУРА ТА ФУНКЦІЇ...... 5 2. ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ТА ПРАГМАТИЧНОЇ ФУНКЦІЙ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ........................................................ 7 2.1. Заголовок як аргументативний компонент рекламного дискурсу...7 2.2. Реалізація прагматичної функції рекламних текстів засобами використання стилістичних прийомів .................................................. 16 ВИСНОВОК ............................................................................................ 24 ЛІТЕРАТУРА (23джерела)........................................................................... 26
|
7.04.08 |
137 грн. |
ВСТУП Курсова робота присвячена дослідженню проблем стилістичних особливостей рекламних текстів. Термін „реклама” походить від латинського слова „reklamare” – „кричати”, „повідомляти” [2:302] . У сучасному розумінні тексти реклами представляють собою інформацію про фізичних або юридичних осіб, про товари, ідеї та починання, які призначені для широкого кола реципієнтів і має на меті формувати або підтримувати інтерес до цих фізичних, юридичних осіб, товарів, ідей та починань та сприяти їх реалізації [21:14-16]. Кожного дня в інформаційному просторі з ¢ являється все нова і нова реклама. Компанії просувають свої товари на ринки різних країн, роблячи це за допомогою рекламного дискурсу, мета якого не лише проінформувати адресата про товар, але й примусити його купити. Цей процес відбувається за допомогою логічної або емоційної аргументації, які поєднує в собі рекламний дискурс. Рекламний дискурс охоплює різні сфери діяльності людини, логічна аргументація в ньому апелює до системи цінностей і разом з емоційною аргументацією здійснюють вплив на адресата; цим і пояснюється актуальністьцієї роботи. Об’єктом дослідження є рекламний текст як один із жанрів медіа дискурсу. Предметом дослідження є виявлення стилістичних особливостей текстів реклами та їх реалізація в процесі комунікації; їх функція в прагматичному компоненті рекламного дискурсу. Метою цієї роботи є аналіз рекламних статей газетного дискурсу в плані його функціональної домінанти, завдяки якій відбувається вплив на адресата. Досягнення цієї мети здійснюється шляхом реалізації наступних завдань:
Матеріал дослідження :
Гіпотеза дослідження – реклама в пресі виступає у вигляді друкованого тексту (з графічним та поліграфічним оформленням), головною метою котрого є реалізація логічної та прагматичної функції засобами різноманітних стилістичних прийомів. Структура курсової роботи . Курсова складається із вступу, двох розділів та списку використаної літератури, який нараховує 2 3 джерела, у тому числі 10 англійською мовою. У вступі обґрунтовано актуальність теми дослідження курсової роботи, визначено її мету й завдання, вказано об'єкт і предмет дослідження, сформульовано гіпотезу. У першому розділі розкрито проблеми поняття, структури та функцій рекламного тексту. У другому розділі висвітлені вихідні теоретичні положення щодо ролі заголовка як агрументативного компонента рекламного дискурсу та реалізації прагматичної функції рекламних текстів, а також проведено стилістичний аналіз рекламних текстів англомовної преси. Висновки відбивають основні результати проведеного дослідження. |