Замовити готову роботу>>> | КУРСОВІ роботи на ukr-student.narod.ru: |
*Мова написання: українська або англійська . *Шрифт: Times New Roman, 14, не розріджений (звичайний). *Міжстрочний інтервал: полуторний. *Поля: верхнє, нижнє – 2см., ліворуч – 3см., праворуч – 1см. *Титульний лист – порожній лист. *Нумерація сторінок: з першої, на титульній сторінці номер не проставляється. *Формат посилання на джерела літератури: у квадратних дужках, із вказівкою номера джерела літератури зі списку літератури й сторінки в цьому джерелі (напр.[1, с.51]) *Вид матеріалу: ТЕОРІЯ + ПРАКТИКА. |
|
Види тарифів для оплати готових робіт >>> | |
Реквізити для оплати готових робіт>>> | |
Контакти>>> |
ДЕТАЛЬНЕ ОПИСАННЯ РОБОТИ
Код роботи за тарифом "Миттєвий" |
Предмет |
Тема роботи |
Кіл-ть сторін. | Зміст |
Дата надходження до сайту | Ціна за тарифом "Миттєвий" |
2004 |
Методика викладання світової літератури |
Методи навчання на уроках зарубіжної літератури |
29 |
ВСТУП ........................................................................................................... 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ ................................................................................................. 5 1.1. Методика викладання зарубіжної літератури як наука .................................. 5 1.2. Методи навчання світової літератури ........................................................... 5 2. ВТІЛЕННЯ ОПРАЦЬОВАНИХ МЕТОДІВ ТА ПРИЙОМІВ У РОЗРОБЦІ КОМПЛЕКСУ УРОКІВ ДЛЯ 7-ГО КЛАСУСЕРЕДНІХ ШКІЛ НА ТЕМУ: «ЗОЛОТОЙ ЖУК » – ДЕТЕКТИВ ЕДГАРА АЛЛАНА ПО» .......................... 15 2.1. Урок на тему: Едгар По – засновник жанру інтелектуального детективу. Сюжет і композиція оповідання «Золотий жук»................................................. 15 2.2. Урок на тему: Скарби Салівенового острова. Романтика розкриття таємниці в оповіданні Е. По «Золотий жук». ..................................................................... 18 2.3. Урок на тему: Найбільша загадка — людина ............................................. 22 ВИСНОВКИ ..................................................................................................27 ЛІТЕРАТУРА (15 джерел)................................................................................ 29 |
7.04.08 |
118 грн. |
ВСТУП Курсова робота присвячена дослідженню проблем методів навчання та їх застосування на уроках світової (зарубіжної) літератури у межах середнього ступеня навчання. Нова програма із зарубіжної літератури поставила перед словесниками чимало проблем, серед котрих виділяються проблеми застосування методів навчання [ 4, с.2 ] . Цим і зумовлюється актуальність поглибленого вивчення даної проблеми. Мета курсової роботи полягає у створенні науково обґрунтованої ефективної методики проведення навчального процесу у межах дисципліни «Зарубіжна література» на середньому ступені навчання. Поставлена мета передбачає вирішення наступних завдань: 1) систематизувати новітні досягнення сучасної методики у дослідженні методів навчання світової літератури; 2) проаналізувати методичні засади прийомів навчання зарубіжної літератури; 4) розробити комплекс уроків для 7-го класу середніх шкіл на тему: « ‘ Золотий жук ’ – детектив Едгара Аллана По» з використанням найефективніших методів, прийомів навчання у межах даної тематики. Матеріалом дослідження є:
Об'єкт дослідження – процес навчання світової літератури. Предмет дослідження – методи та прийоми навчання на уроках світової літератури в межах 5 – 9 класів. Гіпотеза дослідження . Застосування коректних методів навчання зарубіжної мови, відповідно до теми, мети, типу уроку, етапу навчання тощо, є вирішальною запорукою успішності виконання завдань, принципів навчання. Практичне значення даного дослідження полягає у створенні розгорнутих методичних розробок уроків для 7-го класу середніх шкіл на тему: «Золотий жук» – детектив Едгара Аллана По» з використанням різноманітних методів навчання, котрі допоможуть вчителям-словесникам у їхній педагогічній практиці. Методи дослідження: 1) критичний аналіз науково-теоретичної літератури; 2) вивчення та узагальнення позитивного досвіду вчителів; 3) метод суцільної вибірки – при відборі матеріалу для практичного опрацювання; 4) наукове спостереження – під час практики; 5) розвідувальний експеримент – під час впровадження у практику розробок представлених у другому розділі курсової роботи. Структура роботи. Курсова робота складається із вступу, двох розділів та списку використаної літератури, який нараховує 15 джерел (у тому числі 6 української мовою, 8 російською, 1 англійською). У вступі обґрунтовано актуальність теми дослідження курсової роботи, визначено її мету й завдання, вказано об'єкт і предмет дослідження, а також сформульовано гіпотезу. У першому розділі висвітлені вихідні теоретичні положення курсової роботи. У другому розділі розроблена система уроків для 7-го класу середніх шкіл на тему: «Золотий жук» – детектив Едгара Аллана По . Висновки відбивають основні результати проведеного дослідження. |