Замовити готову роботу>>>
КУРСОВІ роботи на ukr-student.narod.ru:
*Мова написання: українська або англійська . *Шрифт: Times New Roman, 14, не розріджений (звичайний). *Міжстрочний інтервал: полуторний.
*Поля: верхнє, нижнє – 2см., ліворуч – 3см., праворуч – 1см. *Титульний лист – порожній лист. *Нумерація сторінок: з першої, на титульній сторінці номер не проставляється. *Формат посилання на джерела літератури: у квадратних дужках, із вказівкою номера джерела літератури зі списку літератури й сторінки в цьому джерелі (напр.[1, с.51]) *Вид матеріалу: ТЕОРІЯ + ПРАКТИКА.
Види тарифів для оплати готових робіт >>>
Реквізити для оплати готових робіт>>>
Контакти>>>

ДЕТАЛЬНЕ ОПИСАННЯ РОБОТИ

Код роботи за тарифом "Миттєвий"
Предмет
Тема роботи
Кіл-ть сторін.
Зміст
Дата надходження до сайту Ціна за тарифом "Миттєвий"

2004

Методика викладання світової літератури

Методи навчання на уроках зарубіжної літератури

29

ВСТУП ........................................................................................................... 3

1. ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ ................................................................................................. 5

1.1. Методика викладання зарубіжної літератури як наука .................................. 5

1.2. Методи навчання світової літератури ........................................................... 5

2. ВТІЛЕННЯ ОПРАЦЬОВАНИХ МЕТОДІВ ТА ПРИЙОМІВ У РОЗРОБЦІ КОМПЛЕКСУ УРОКІВ ДЛЯ 7-ГО КЛАСУСЕРЕДНІХ ШКІЛ НА ТЕМУ: «ЗОЛОТОЙ ЖУК » – ДЕТЕКТИВ ЕДГАРА АЛЛАНА ПО» .......................... 15

2.1. Урок на тему: Едгар По – засновник жанру інтелектуального детективу. Сюжет і композиція оповідання «Золотий жук»................................................. 15

2.2. Урок на тему: Скарби Салівенового острова. Романтика розкриття таємниці в оповіданні Е. По «Золотий жук». ..................................................................... 18

2.3. Урок на тему: Найбільша загадка — людина ............................................. 22

ВИСНОВКИ ..................................................................................................27

ЛІТЕРАТУРА (15 джерел)................................................................................ 29

7.04.08

118 грн.

ВСТУП

Курсова робота присвячена дослідженню проблем методів навчання та їх застосування на уроках світової (зарубіжної) літератури у межах середнього ступеня навчання.

Нова програма із зарубіжної літератури поставила перед словесниками чимало проблем, серед котрих виділяються проблеми застосування методів навчання [ 4, с.2 ] . Цим і зумовлюється актуальність поглибленого вивчення даної проблеми.

Мета курсової роботи полягає у створенні науково обґрунтованої ефективної методики проведення навчального процесу у межах дисципліни «Зарубіжна література» на середньому ступені навчання.

Поставлена мета передбачає вирішення наступних завдань:

1) систематизувати новітні досягнення сучасної методики у дослідженні методів навчання світової літератури;

2) проаналізувати методичні засади прийомів навчання зарубіжної літератури;

4) розробити комплекс уроків для 7-го класу середніх шкіл на тему: « ‘ Золотий жук ’ – детектив Едгара Аллана По» з використанням найефективніших методів, прийомів навчання у межах даної тематики.

Матеріалом дослідження є:

  • праці, присвячені висвітленню означеного питання,
  • новітня інформація з освітніх Інтернет-джерел,
  • зміст підручників для середньої школи.

Об'єкт дослідження – процес навчання світової літератури.

Предмет дослідження – методи та прийоми навчання на уроках світової літератури в межах 5 – 9 класів.

Гіпотеза дослідження . Застосування коректних методів навчання зарубіжної мови, відповідно до теми, мети, типу уроку, етапу навчання тощо, є вирішальною запорукою успішності виконання завдань, принципів навчання.

Практичне значення даного дослідження полягає у створенні розгорнутих методичних розробок уроків для 7-го класу середніх шкіл на тему: «Золотий жук» – детектив Едгара Аллана По» з використанням різноманітних методів навчання, котрі допоможуть вчителям-словесникам у їхній педагогічній практиці.

Методи дослідження:

1) критичний аналіз науково-теоретичної літератури;

2) вивчення та узагальнення позитивного досвіду вчителів;

3) метод суцільної вибірки – при відборі матеріалу для практичного опрацювання;

4) наукове спостереження – під час практики;

5) розвідувальний експеримент – під час впровадження у практику розробок представлених у другому розділі курсової роботи.

Структура роботи. Курсова робота складається із вступу, двох розділів та списку використаної літератури, який нараховує 15 джерел (у тому числі 6 української мовою, 8 російською, 1 англійською).

У вступі обґрунтовано актуальність теми дослідження курсової роботи, визначено її мету й завдання, вказано об'єкт і предмет дослідження, а також сформульовано гіпотезу.

У першому розділі висвітлені вихідні теоретичні положення курсової роботи.

У другому розділі розроблена система уроків для 7-го класу середніх шкіл на тему: «Золотий жук» – детектив Едгара Аллана По .

Висновки відбивають основні результати проведеного дослідження.

Hosted by uCoz