Замовити готову роботу>>>
ДИПЛОМНІ роботи на ukr-student.narod.ru:
*Мова написання: українська або англійська . *Шрифт: Times New Roman, 14, не розріджений (звичайний). *Міжстрочний інтервал: полуторний.
*Поля: верхнє, нижнє – 2см., ліворуч – 3см., праворуч – 1см. *Титульні листи – порожні листи. *Нумерація сторінок: з першої; на титульних сторінках та змісті номер не проставляється. *Формат посилання на джерела літератури: у квадратних дужках, із вказівкою номера джерела літератури зі списку літератури й сторінки в цьому джерелі (напр.[1,с.51]) *Вид матеріалу: ТЕОРІЯ + ПРАКТИКА.
Види тарифів для оплати готових робіт >>>
Реквізити для оплати готових робіт>>>
Контакти>>>

ДЕТАЛЬНЕ ОПИСАННЯ РОБОТИ

Код роботи
Предмет
Тема роботи
Кіл-ть стор.
Зміст
Дата надходження до сайту Ціна
за тарифом "Миттєвий" за тарифом "Поступовий" за тарифом "Миттєвий" за тарифом "Поступовий"

3001

30011 - код для сторінок 1-19

30012 - код для сторінок 20-38

30013 - код для сторінок 39-57

30014 - код для сторінок 58-76

 

Методика викладання іноземних мов

Тестування лексики у процесі читання та аудіювання на середньому етапі навчання

76

ВСТУП ............................................................................................. 5

РОЗДІЛ 1. МЕТОДИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕСТУВАННЯ ЛЕКСИЧНИХ НАВИЧОК У ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ТА АУДІЮВАННЯ ....................................................8

1.1. Лексичні труднощі читання та аудіювання ............................. 8

1.2. Поняття, засоби, об’єкти, функції, види та форми тестування..........................................................................................11

1.3. Тестування лексичних навичок у процесі читання та аудіювання ....................................................................................... 23

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ТЕСТУВАННЯ ВОЛОДІННЯ РЕЦЕПТИВНИМИ ЛЕКСИЧНИМИ НАВИЧКАМИ............. 40

2.1. Тестові завдання з контролю володіння рецептивними лексичними навичками у процесі вивчення англійської мови...................................................................................................40

2. 2 . Тестові завдання з контролю володіння рецептивними лексичними навичками у процесі вивчення німецької мови ......54

ВИСНОВКИ ....................................................................................65

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ (49 джерел).................. 67

ДОДАТКИ ...................................................................................... 71

7.04.08

461 грн.

133 грн. за сторінки 1-19

133 грн. за сторінки 20-38

133 грн. за сторінки 39-57

133 грн. за сторінки 58-76

ВСТУП

Дипломна робота присвячена дослідженню проблем тестування лексики під час виконання рецептивних видів мовленнєвої діяльності (читання та аудіювання) на середньому ступіні навчання.

Зростаючі потреби у спілкуванні та співпраці між країнами та людьми з різними мовами та культурними традиціями вимагають суттєвих змін у підході до методів викладання іноземних мов у навчальних закладах. Основними принципами нової шкільної програми є комунікативна спрямованість навчання та інтегроване навчання всіх видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання та письма) [23, c.1]. Лексична компетенція є однією з головних умов для розвитку та демонстрації лінгвістичних, лінгвокультурних, лінгвокраїнознавчих комунікативних навичок. В свою чергу, тестування відіграє важливу роль у процесі формування та підвищення мовної (лексика, граматика, фонетика, орфографія) та мовленнєвої (аудіювання, читання, говоріння, письмо) компетенцій, оскільки воно дозволяє не лише оцінити знання та навички, а й удосконалити їх шляхом систематизованого повторення матеріалу та ін. [32, c.283] ; до того ж, тестування являється у великій мірі стимулюючим фактором у навчальному процесі [37, c.146-147]. Цим і зумовлюється актуальність поглибленого вивчення даної проблеми. Уперше будуть представлені методичні розробки тестів на перевірку лексичної компетенції до теми « Great Britain » за підручником з англійської мови для спеціалізованих шкіл, ліцеїв, коледжів автора О.Д.Карп’юк та теми « Freizeit » у підручнику з німецької мови для загальноосвітніх шкіл автора Н.П.Басай.

Мета дипломної роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні, практичній розробці та перевірці шляхом пробного навчання методики тестового контролю рівня сформованості лексичних навичок читання та аудіювання на середньому ступені навчання.

Поставлена мета передбачає вирішення наступних завдань:

1) систематизувати новітні досягнення сучасної методики у дослідженні проблем тестування;

2) проаналізувати методичні засади з питань тестування рівня лексичної компетенції у процесах читання та аудіювання у рамках середнього ступеня навчання;

3) створити банк тестових завдань з контролю володіння лексикою під час читання та аудіювання на задані теми у рамках середнього етапу навчання.

Матеріалом дослідження є:

  • праці, присвячені висвітленню означеного питання,
  • новітня інформація з освітніх Інтернет-джерел,
  • зміст підручників для середньої школи.

Об'єкт дослідження – процес контролю лексичних навичок у процесі читання та аудіювання.

Предмет дослідження – методика тестового контролю рівня сформованості рецептивної лексичної компетенції в учнів 5 – 9 класів .

Практичне значення даного дослідження полягає у створенні тестових завдань для проведення поточного контролю володіння лексикою у процесі читання та аудіювання.

Методи дослідження:

1) критичний аналіз науково-теоретичної літератури;

2) метод суцільної вибірки – при відборі матеріалу для практичного опрацювання;

3) наукове спостереження – під час практики;

4) пробне навчання – під час впровадження у практику тестових завдань представлених у другому розділі дипломної роботи.

Проблеми характеристики процесів читання та аудіювання [9;12;14], проблеми тестування взагалі [1;3;5;6;7;8;9;10;11;13;15;24;27;30;31;37;38;39;41] та питання тестування лексики при читанні [11;12;29;22;28;35;40;47;48;49] та аудіюванні [11;14;22;25;43-46] зокрема привертали увагу багатьох вітчизняних, російських методистів [1-29] та методистів далекого зарубіжжя [30-49].

Однак, незважаючи на проведені дослідження, цю проблему не можна вважати вирішеною. Слід глибше опрацювати питання тестування безеквівалентної та фонової лексики, абсолютних омонімів (багатозначних слів), часткових омонімів та паронімів, а також тих лексичних одиниць (далі ЛО), котрі позначають абстрактні поняття. У другому розділі дипломної роботи ми наводимо методику тестування володіння такою лексикою.

Структура роботи. Дипломна робота складається із вступу, двох розділів, списку використаної літератури, який нараховує 49 джерел (у тому числі 17 українською мовою, 12 російською, 20 англійською) та додатка.

У вступі обґрунтовано актуальність теми дослідження дипломної роботи, визначено її мету й завдання, а також вказано об'єкт і предмет дослідження.

У першому розділі висвітлені вихідні теоретичні положення дипломної роботи.

У другому розділі представлена методика тестування лексики на теми « Great Britain » ( англійська мова) та « Freizeit » (німецька мова) при читанні та аудіюванні для учнів VI класу спеціалізованих та загальноосвітніх шкіл.

Висновки відбивають основні результати проведеного дослідження та практики впровадження розробленої методики тестування рецептивних лексичних навичок у навчальний процес.

Додатки містять:

  • вправи на перевірку лексики під час читання та аудіювання у межах теми «Великобританія» з підручника англійської мови для 6 класу спеціалізованих шкіл О.Д.Карп’юк;
  • вправи на перевірку лексики під час читання та аудіювання у межах теми «Дозвілля» з підручника німецької мови для 6 класу загальноосвітніх шкіл Н.П.Басай.

 

Hosted by uCoz